Pomůžeme vám
Děkovné dopisy
Na tomto místě si můžete přečíst úryvky z několika děkovných dopisů, které přicházejí během roku od příbuzných našich klientů. Jsme rádi, že oceňují naši práci, a všímají si i věcí, které my už možná v každodenním shonu ani mnohdy nevnímáme. Věci pro druhé mimořádné bereme jako samozřejmé a normální. Za tato povzbuzující slova všem pisatelům děkujeme a určitě nám budou posilou v naší další práci.
Z emailu neteře klientky v pečovatelské službě:
Dobrý den,
ještě jednou Vám moc děkuji za ochotu při hledání nejlepšího řešení v situaci naší tety. Moc děkuji paní Novákové za nadstandartní péči. Je opravdu velmi empatická a dokázala si svým přístupem získat i tetu, což se ne každému podaří. Sama jsem se přesvědčila o tom, že pro paní Novákovou je její práce posláním a snaží se udělat maximum možného. Samozřejmě děkuji i paní Zejdové za její péči.
Neteř klientky.
Z dopisu manželky klienta:
Vážená paní ředitelko,
chtěla bych touto cestou poděkovat za péči, která je u vás věnovaná klientům. Můj manžel je od února v Domově se zvláštním režimem. Moc děkuji personálu za lidský přístup a obětavost v jejich nelehké práci. O manžela jsem pečovala 12 roků a současně 5 roků o maminku, a tak vím, co to obnáší. Jsem moc ráda, že se manžel dostal do domova v Myslibořicích. Je v celém okolí lidmi nejlépe hodnocen. Ještě jednou moc velký dík. Nejde to slovy vyjádřit.
Manželka klienta.
Z dopisu dcery klientky:
Vážená paní ředitelko,
obracím se na Vás s poděkováním, jen obtížně vyjádřitelným slovy. Poděkováním a vděčností všem zaměstnancům diakonie, opatrovatelkám, sestřičkám, pomocnému personálu, úřednicím v kanceláři i kuchařkám. Všem, kteří přišli do styku s mojí maminkou, během jejího osmiletého pobytu na “Zámku”.
A jako na zámku o ni bylo skutečně ve všech směrech pečováno. Ať už se týkalo duchovní stránky, potěšení, povzbuzení, vlídného slova nebo starostlivosti o její tělesnou schránku, která vyžadovala často těžkou fyzickou námahu. Chtěla bych zdůraznit, že za celou tu dlouhou dobu, kdy jsem přijížděla nepravidelně, jsem se nesetkala se sebemenším pochybením nebo nevstřícností, vždy jsem byla citlivě informována o maminčině zdravotním stavu. Drobná poranění (praskající žilky) měla vždy vzorně převázána, byla v perfektní čistotě. Chutnalo jí i jídlo, i když musela být později krmena mixovanou stravou, což vyžadovala od pečovatelek notnou dávkou trpělivosti. Ani pitný režim nebyl zanedbáván, jak tomu v nemocnicích běžně bývá. V neposlední řadě bych ráda zmínila krásné, pozitivně laděné prostředí. Průběžně rekonstruovaná a zdokonalovaná budova a vybavení, park s novými prvky, zvířaty a květinami. Pomyšlení, že je o maminku nadstandartně postaráno, mě uklidňovalo, mj. i proto, že jsem za ní nemohla jezdit tak často, jak bych si přála.
Za to všechno chci znovu velmi a velmi poděkovat. Vaše zařízení je skutečně vyjímečné. Přála bych všem seniorům, včetně mě samotné, aby mohli dožít své dny na takové úrovni, při takové kvalitě života. Jen doufám, že vyjímečnosti diakonie jsou si vědomi také Vaše nadřízené orgány a potenciální sponzoři. Přeji všem uspokojující a radost přinášející službu bližnímu, radost, kterou předávají dál.
S vděčností dcera.
Z dopisu neteře klientky:
Vážení,
ráda bych všem pracovníkům Diakonie Myslibořice vyjádřila vděčnost celé rodiny za péči o naší tetu. Poděkování patří také sociálním pracovnicím za veškerou součinnost při vyřizování všech záležitostí spojených s úmrtím mé tety. Velice si vážím jejich vstřícnosti a ochoty pomoci nám ve složité situaci. Děkuji vám také za poskytnutí prostor – za možnost konat rozloučení ve vaší kapli i následné pohoštění v letní jídelně. Vděčně jsme využili i zapůjčené nádobí.
Rovněž velký dík patří bratru faráři Tomáši Potočkovi za jeho osobní přístup a službu klientům v domově i za veškerou pomoc, kterou nám poskytnl nad rámec svých povinností, za slova útěchy a naděje. Není to samozřejmost a jsme za to opravdu vděčni.
S pozdravem a přání všeho dobrého
neteř klientky.
Z dopisu syna klientky:
Vážená paní ředitelko,
chtěl bych Vám poděkovat za skvělou péči Vašeho personálu o moji maminku, která nedávno bohužel zemřela – po dvaceti letech života s Alzheimerovou chorobou.
Naše rodina si je plně vědoma toho, v jakém zuboženém stavu byla maminka přijata do Myslibořic po půlročním pobytu v jednom brněnském zařízení. Jenom díky hluboce lidskému přístupu, profesionální péči a obětavé pomoci všech pečovatelek pod vedením paní Růžičkové, se maminka dokázala zotavit a prožít ještě spoustu krásných let u Vás “Na zámku”. Bez této každodenní, fyzicky i psychicky náročné práce celého kolektivu by se maminka tak vysokého věku zcela určitě nedožila.
Rád bych touto cestou vyjádřil upřímné a vřelé poděkování veškerému personálu, zejména pečovatelkách a sestřičkám na oddělení Vážka, se kterými jsme se bezmála 10 let velmi rádi setkávali. Trošku je nám líto, že do Myslibořic již nebudeme jezdit. Rádi jsme sledovali, jak probíhalo vylepšování prostředí pro pohodlí klientů. Za ta léta se k lepšímu změnilo opravdu hodně.
Přejeme Vám mnoho sil ve Vaší náročné práci a ještě jednou za naši maminku mnohokrát děkujeme!
Z dopisu syna našeho klienta:
Vážená paní ředitelko,
chtěl bych Vám tímto poděkovat jménem svým a celé rodiny za velmi dobrou péči o našeho tatínka. Sami jsme se s ním osobně rozloučili a on sám byl do poslední chvíle s těmi, kteří se o něj každý den starali. Vím, jaká je to nelehká práce, protože do doby úrazu a následné upoutání na lůžko, jsem se o tatínka staral.
Děkuji celému kolektivu pracovníků. Tatínek zde byl spokojený a cítil se jako doma.
Z dopisu manželky našeho klienta:
Vyjadřuji upřímné poděkování za Vaši veškerou obětavou péči, kterou jste věnovali mému manželovi během jeho tříměsíčního pobytu u Vás. Přeji vedení střediska, všem sociálním pracovnicím, sestrám, lékařům i všem pečovatelkám hodně úspěchů a sil v jejich důležitém poslání.
Z dopisu příznivce našeho střediska:
Zúčastnil jsem se pobytového zájezdu ve Velkém Mederu na Slovensku. Mezi účastníky byla i skupinka klientů s doprovodem z Diakonie Myslibořice. Sledoval jsem jednání při jídle. Vždy vedle vedoucí seděl někdo jiný. tím bylo dána jasně najevo, že každý má stejnou cenu. Možná maličkost, ale já si takového jednání velice vážím.
Starost o klienty jak ve vodě, tak i mimo ni byla vždy perfektní. Vzorně reprezentovali svoje středisko. Nikoho z účastníků osobně neznám, ale pokud bych měl hodnotit, tak známkou 1*.