Pomůžeme vám

Potěšilo nás

Na tomto místě si můžete přečíst úryvky z několika děkovných dopisů, které přicházejí během roku od příbuzných našich klientů. Jsme rádi, že oceňují naši práci a všímají si i věcí, které my už  v každodenním shonu  mnohdy nevnímáme. 

Věci pro druhé mimořádné bereme jako samozřejmé a normální. Za tato povzbuzující slova všem pisatelům děkujeme. Budou nám posilou v naší další práci.

Z dopisu vnuka klientky

Vážená paní ředitelko,

chci Vám a Vašim sestrám, pečovatelkám, zkrátka všem moc poděkovat za péči o moji babičku. Jsem rád, že jsem se s ní ještě před její smrtí stihnul osobně rozloučit. Nesmírně si vážím Vaší péče. Bylo pro mě důležité, že babička mohla dožít v takto důstojném a pěkném prostředí. Za sebe nejvíce cítím přítomnost laskavé, obětavé a vzorné péče o ni.

Máte moji úctu a respekt a ještě jednou za vše moc děkuji. Přeji Boží požehnání pro Vaši další práci.

Vnuk s rodinou

Z dopisu manželky klienta:

Milí z oddělení “U čajovny”, všichni, co se staráte o klienty z tohoto oddělení. Chci Vám všem poděkovat za péči o mého manžela. vaše povolání není lehké a navíc nedoceněné. Proto opravdu oceňuji Vaši starostlivost a vlídné chování k lidem, které máte na starosti. Patří Vám všem můj velký obdiv a dík. Děkuji všem, kteří byli se mnou v posledních chvílích života mého manžela. Děkuji sestřičce, která ho oblékla a připravila na poslední cestu. Sama bych to nezvládla. Děkuji všem za projevenou soustrast.

Z dopisu rodiny klienta:

Rádi bychom poděkovali všem zdravotním sestřičkám, pečovatelkám i ostatnímu personálu za vzornou péči o mého manžela a našeho tatínka. Zejména oceňujeme individuální lidský přístup a empatické chování a zároveň za váš přátelský a pozitivní přístup jak ke klientům, tak i k návštěvám.

Kdykoliv přijedeme v týdnu nebo o víkendu, panuje u vás vlídnost a domácí atmosféra. Plně si uvědomujeme, jak náročnou práci celý váš kolektiv vykonává před den i v noci. V dnešní době je to to nejcennější.

Moc se nám líbí i zapojení klientů z uzavřeného oddělení do kolektivu formou dílniček a společná sezení u čaje, kávy apod. V neposlední řadě musíme také vyjádřit obdiv nad dokonalou čistotou a vzorným pořádkem na oddělení i v celé budově. Vážíme si toho.

Rovněž děkujeme paní ředitelce, která vše profesionálně řídí. Máte náš obdiv.

manželka a dcera klienta

Z dopisu dcery klientky:

Vážená paní ředitelko,

děkuji Vám i všem Vašim zaměstnancům, jménem svým a své rodiny, za připravení krásné oslavy životního jubilea, stých narozenin, mojí maminky.

Neumím si ani dost dobře představit, co všechno předcházelo k uskutečnění takové akce. Kolik Vás to všechno stálo starostí a úsilí. Především v této nejisté době epidemie, kdy jste nemohli předvídat, jaké vládní nařízení může přijít a zmařit tak všechna Vaše snažení. Vřelé díky za to, že jste vytrvali a oslavu uskutečnili. Bylo až dojemné, jak pěkně se Vaši zaměstnanci k mamince chovají. Ať to byly zdravotní sestřičky, či sociální pracovnice, které jsou s maminkou v každodenním kontaktu, tak i pracovnice z kanceláří. Velmi mě dojímalo vidět, jak jde z objetí do objetí a já jsem nabyla dojmu, že jejich náklonnost k ní není předstíraná, ale že jí mají opravdu rády. Těší mě to a jsem jim za to velmi vděčná.

Vy víte, paní ředitelko, jak jsem bylo proti tomu, aby maminka odešla do domova seniorů. Ona je ale u Vás spokojená a to je pro mě rozhodující. Přesvědčil mě o tom pěkný vztah Vašich zaměstnanců k mé mamince po dobu jejího pobytu u Vás. Dospěla jsem k názoru, že si maminka nemohla vybrat lepší domov, než je Vaše Diakonie.

Vážená paní ředitelko, přeji Vám všem, aby se Vám ve Vaší práci dařilo a Vy jste měli více takových spokojených klientů, jako je moje maminka.

Dcera

Z dopisu rodiny klientky:

Vážení,

tímto chceme vyjádřit velké poděkování všem, kteří se do poslední chvíle starali a pečovali o naši maminku. Víme, že práce s lidmi, především staršími a nemocnými je nadmíru odpovědná a těžká, o to více si ceníme Vaší péče.

Rodina klientky.

Z emailu sestry klienta:

Vážení,

chtěla bych Vám poděkovat za mého bratra. A to všem pracovníkům tohoto domova, kteří jsou velice vstřícní, milí a ke klientům přistupují s láskou a porozuměním. Je to skutečně velmi náročná práce, kterou nelze konat bez srdíčka. Budu velice vzpomínat na tyto návštěvy, kde jsem se setkala s porozuměním a vstřícný jednáním.

Velice děkuji pracovnicím kuchyně, sociálním pracovnicím, pečovatelkám a veškerému pomocnému personálu. Pracovnicím, které se starají o zábavnou činnost, o kulturní akce a o duševní útěchu klientů.

Na závěr děkuji všem pracovníkům, kteří přišli do styku s mým bratrem a měli pro něho dobré slovo.

Sestra klienta.

Z emailu vnučky klientky:

Dobrý den, 

moc děkuji všem pečovatelkám na oddělení za péči o naši babičku. Opravdu nedokáži ani slovy vyjádřit, jak neskutečně si jich vážím. 

Jejich práce je za mne absolutně nedocenitelná a ony ji navíc dělají s láskou a úsměvem na tváři, což je naprostý unikát! Jsem velice vděčná, že se nám babičku povedlo umístit zrovna k vám – do Myslibořic. 

Vnučka klientky.