Pomůžeme vám
Potěšilo nás
Na tomto místě si můžete přečíst úryvky z několika děkovných dopisů, které přicházejí během roku od příbuzných našich klientů. Jsme rádi, že oceňují naši práci a všímají si i věcí, které my už v každodenním shonu mnohdy nevnímáme.
Věci pro druhé mimořádné bereme jako samozřejmé a normální. Za tato povzbuzující slova všem pisatelům děkujeme. Budou nám posilou v naší další práci.
Z dopisu vnuka klientky
Vážená paní ředitelko,
chci Vám a Vašim sestrám, pečovatelkám, zkrátka všem moc poděkovat za péči o moji babičku. Jsem rád, že jsem se s ní ještě před její smrtí stihnul osobně rozloučit. Nesmírně si vážím Vaší péče. Bylo pro mě důležité, že babička mohla dožít v takto důstojném a pěkném prostředí. Za sebe nejvíce cítím přítomnost laskavé, obětavé a vzorné péče o ni.
Máte moji úctu a respekt a ještě jednou za vše moc děkuji. Přeji Boží požehnání pro Vaši další práci.
Vnuk s rodinou
Z dopisu manželky klienta:
Milí z oddělení “U čajovny”, všichni, co se staráte o klienty z tohoto oddělení. Chci Vám všem poděkovat za péči o mého manžela. vaše povolání není lehké a navíc nedoceněné. Proto opravdu oceňuji Vaši starostlivost a vlídné chování k lidem, které máte na starosti. Patří Vám všem můj velký obdiv a dík. Děkuji všem, kteří byli se mnou v posledních chvílích života mého manžela. Děkuji sestřičce, která ho oblékla a připravila na poslední cestu. Sama bych to nezvládla. Děkuji všem za projevenou soustrast.
Z dopisu rodiny klienta:
Rádi bychom poděkovali všem zdravotním sestřičkám, pečovatelkám i ostatnímu personálu za vzornou péči o mého manžela a našeho tatínka. Zejména oceňujeme individuální lidský přístup a empatické chování a zároveň za váš přátelský a pozitivní přístup jak ke klientům, tak i k návštěvám.
Kdykoliv přijedeme v týdnu nebo o víkendu, panuje u vás vlídnost a domácí atmosféra. Plně si uvědomujeme, jak náročnou práci celý váš kolektiv vykonává před den i v noci. V dnešní době je to to nejcennější.
Moc se nám líbí i zapojení klientů z uzavřeného oddělení do kolektivu formou dílniček a společná sezení u čaje, kávy apod. V neposlední řadě musíme také vyjádřit obdiv nad dokonalou čistotou a vzorným pořádkem na oddělení i v celé budově. Vážíme si toho.
Rovněž děkujeme paní ředitelce, která vše profesionálně řídí. Máte náš obdiv.
manželka a dcera klienta
Z dopisu dcery klientky:
Vážená paní ředitelko,
děkuji Vám i všem Vašim zaměstnancům, jménem svým a své rodiny, za připravení krásné oslavy životního jubilea, stých narozenin, mojí maminky.
Neumím si ani dost dobře představit, co všechno předcházelo k uskutečnění takové akce. Kolik Vás to všechno stálo starostí a úsilí. Především v této nejisté době epidemie, kdy jste nemohli předvídat, jaké vládní nařízení může přijít a zmařit tak všechna Vaše snažení. Vřelé díky za to, že jste vytrvali a oslavu uskutečnili. Bylo až dojemné, jak pěkně se Vaši zaměstnanci k mamince chovají. Ať to byly zdravotní sestřičky, či sociální pracovnice, které jsou s maminkou v každodenním kontaktu, tak i pracovnice z kanceláří. Velmi mě dojímalo vidět, jak jde z objetí do objetí a já jsem nabyla dojmu, že jejich náklonnost k ní není předstíraná, ale že jí mají opravdu rády. Těší mě to a jsem jim za to velmi vděčná.
Vy víte, paní ředitelko, jak jsem bylo proti tomu, aby maminka odešla do domova seniorů. Ona je ale u Vás spokojená a to je pro mě rozhodující. Přesvědčil mě o tom pěkný vztah Vašich zaměstnanců k mé mamince po dobu jejího pobytu u Vás. Dospěla jsem k názoru, že si maminka nemohla vybrat lepší domov, než je Vaše Diakonie.
Vážená paní ředitelko, přeji Vám všem, aby se Vám ve Vaší práci dařilo a Vy jste měli více takových spokojených klientů, jako je moje maminka.
Dcera
Z dopisu rodiny klientky:
Vážení,
tímto chceme vyjádřit velké poděkování všem, kteří se do poslední chvíle starali a pečovali o naši maminku. Víme, že práce s lidmi, především staršími a nemocnými je nadmíru odpovědná a těžká, o to více si ceníme Vaší péče.
Rodina klientky.
Z emailu sestry klienta:
Vážení,
chtěla bych Vám poděkovat za mého bratra. A to všem pracovníkům tohoto domova, kteří jsou velice vstřícní, milí a ke klientům přistupují s láskou a porozuměním. Je to skutečně velmi náročná práce, kterou nelze konat bez srdíčka. Budu velice vzpomínat na tyto návštěvy, kde jsem se setkala s porozuměním a vstřícný jednáním.
Velice děkuji pracovnicím kuchyně, sociálním pracovnicím, pečovatelkám a veškerému pomocnému personálu. Pracovnicím, které se starají o zábavnou činnost, o kulturní akce a o duševní útěchu klientů.
Na závěr děkuji všem pracovníkům, kteří přišli do styku s mým bratrem a měli pro něho dobré slovo.
Sestra klienta.
Z emailu vnučky klientky:
Dobrý den,
moc děkuji všem pečovatelkám na oddělení za péči o naši babičku. Opravdu nedokáži ani slovy vyjádřit, jak neskutečně si jich vážím.
Jejich práce je za mne absolutně nedocenitelná a ony ji navíc dělají s láskou a úsměvem na tváři, což je naprostý unikát! Jsem velice vděčná, že se nám babičku povedlo umístit zrovna k vám – do Myslibořic.
Vnučka klientky.